AUTOpro
Generale

Honda Civic Tourer, imagini și informații oficiale

Noua Honda Civic Tourer a fost proiectată în Europa și va avea în echipare motorul 1.6 i-DTEC sau 1.8 i-VTEC. Printre alte caracteristici se regăsește și versalitatea, portbagajul lui Civic Tourer numărând 624 de litri în volum până la nivelul geamurilor.

Design-ul exterior al noului Civic Tourer prezintă linii dinamice și totodată îndrăznețe începând cu montantul A și terminând cu montantul D. Inginerii de la Honda au lucrat foarte mult pentru ca mașina să imprime o imagine a unui vehicul premium și plin de caracter. Al treilea geam lateral a fost alungit pentru a acoperi caroseria montantului D. În comparație cu versiunea hatchback, Civic Tourer măsoară 4520 de mm în lungime față de 4285 mm cât măsoară modelul în cinci uși. Lățimea și înălțimea rămân identice în cazul ambelor mașini, 1770 mm, respectiv 1440 mm pentru înălțime.

Pe lângă acest design atent proiectat, se află un nivel ridicat de funcționalitate. Astfel, Civic Tourer are un portbagaj al cărui volum măsoară 624 de litri cu scaunele spate montate în poziție normală și 1668 de litri cu ele rabatate. Podeaua portbagajului a fost ridicată comparativ cu modelul hatchback pentru a crea o zonă complet plată atunci când bancheta spate este rabatată.

Civic_Tourer 3

Gama de motorizări va cuprinde propulsoarele 1.6 i-DTEC sau 1.8 i-VTEC în ambele configurații de transmisie, manuală și automată. Unitatea 1.6 i-DTEC are 120 CP la 4000 rpm și un cuplu de 300 Nm la 2000 rpm, în timp ce 1.8 i-VTEC se bucură de 142 CP la 6000 rpm și un cuplu maxim de 174 Nm la 4300 rpm.

 

Motorul 1.6 i-DTEC este primul din gama Honda care are încorporată tehnologia Earth Dreams Technology, tehnologie introdusă pentru piața europeană. Filozofia din spatele Earth Dreams Technology este de a oferi un echilibru impresionant între economia de combustibil și performanță.

Honda Civic Tourer are un sistem inovator denumit Adaptive Damper System. Este pentru prima dată când un amortizor adaptiv pentru spate este introdus la o mașină de serie. Acest sistem are trei setări – confort, normal și dinamic – toate fiind dezvoltate pentru a spori stabilitatea și confortul în diferite condiții de sarcină și de conducere. Acest lucru îi permite lui Civic Tourer să rămână confortabil în timpul unui drum pe autostradă, dar în același timp ferm și agil când este necesar un condus sportiv.

Noul Civic Tourer va fi construit la uzina Honda din Marea Britanie, urmând să fie disponibil pe piața europeană în prima parte a anului 2014.

Text: Cosmin Voicu, Foto: Producător

Articole similare

Noul Chevrolet Camaro va debuta la Frankfurt

Autopromag

Drum încheiat pentru marca Smart pe piețele nord-americane

Dragos Baltateanu

Aston Martin lansează ediția limitată DBS 59 pentru a celebra victoria de la Le Mans din 1959

Dragos Baltateanu