AUTOpro
Stiri

Vânzările Geely își revin după pandemie

Geely AUTO-LOGO-700x456

Grupul Geely a atins o cifră de vânzări de 105.468 unități în luna aprilie, o creștere cu 2% față de aceeași perioadă a anului trecut și cu nu mai puțin de 44% față de luna martie a acestui an.

Primele patru luni ale anului au marcat o cifră de vânzări de 311.495 de unități, o scădere cu 34% față de aceeași perioadă a anului trecut. În același timp, cele peste 300.000 de unități reprezintă 22% din ținta de 1.410.000 de unități pe care Grupul Geely și-a setat-o pentru acest an.

Lansat la sfârșitul lunii februarie, Geely Icon, cel de-al doilea SUV al chinezilor construit pe platforma BMA, a primit până acum nu mai puțin de 40.000 de comenzi, având un potențial real de a reprezenta un adevărat vector de imagine al conglomeratului auto chinez.

De-a lungul primelor patru luni ale anului, vânzările brandului LYNK & CO a înregistrat o creștere cu 11.6% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Articole similare

Ian Pearson, Ford România: Până acum am fabricat aproape 16.000 de viziere

Robert Stan

În Franța, Dacia se prăbușește odată cu întreaga piață auto

Robert Stan

Porsche sărbătorește 50 de ani de la lansarea modelului 917

Dragos Baltateanu

Leave a Comment