AUTOpro
Industrie Stiri

Noi modele pentru Noua Dacia

Dacia este reinventată prin filosofia Renaulution, adică planul care insuflă mărcii românești o nouă viziune și un nou plan pe termen lung. Va avea loc chiar și o colaborare mult mai strânsă cu Lada!

În prezentarea susținută astăzi, Renault a arătat că își dorește ca brandurile companiei să se diferențieze mai clar, astfel încât fiecare să se adreseze segmentului de piață pe care îl țintește de la bun început. Astfel, Dacia va rămâne marca de buget care este pentru toată lumea, Renault va deveni un mainstream modern cu prețuri variate și Alpine va primi statutul de marcă „avant-garde” care să rămână pe placul celor care se mândresc că adoptă cel mai repede noutățile și nu se feresc să plătească mai mult pentru a primi tot ce e nou.

În susținerea noii filosofii, Renault a arătat ca se va axa pe 4 branduri: Renault, Dacia, Alpine si noul Mobilize (servicii complete de mobilitate, energie, software și date).

Viitorul, însă, sună bine pentru marca românească. Dacia primește un logo complet nou, unul care s-a lăsat așteptat de multă vreme.

 

Conform informațiilor furnizate de constructorul auto francez, Dacia primește trei modele noi în 2022, 2024 și 2025. Dacă în 2022 știm că va urma Duster, atunci în 2024 și 2025 e clar că urmează surprize pentru clienții mărcii.


Bigster a fost introdus joi sub forma de concept și arată că în cadrul Dacia va exista un frate mai mare pentru Duster. Conform informațiilor furnizate de constructor, Bigster va avea 4,6 metri și va rămâne complet fidel filosofiei Dacia. „Va avea fix cât este esențial”, explică firma constructoare. Ar urma să apară în versiunea de serie în 2023.

În tot acest timp, Dacia și Lada vor deveni mai apropiate sub umbrela Renault. Anunțul a fost făcut de Denis Le Vot, CEO Dacia – Lada. Ele, însă, vor rămâne companii separate. Istoricul fiecăreia va fi păstrat. Dacia, însă, va împrumuta din duritatea Lada, în timp ce marca rusească va îngloba flexibilitatea brandului românesc.

„Dacia începe un nou capitol în istoria sa de succes. Marca va cuceri noi teritorii în Europa și va intra într-un segment cu totul nou, aventură de-a lungul căreia își va păstra intactă misiunea de a redefini esența mașinilor ieftine”, arată compania.

Dacia va crește, „însă va rămâne Dacia”. Asigurările oferite de CEO-ul mărcii și planurile pentru viitor solidifică prezența brandului românesc în cadrul Renault.

„Dacia va simplifica și moderniza întreaga sa gamă mulțumită platformei modulare CMF-B. Prin aceasta vom vedea modele mai mari care vor deveni realitate și toata gama va beneficia de cele mai bune tehnologii și cele mai bune prețuri”, mai adaugă compania.

Renault e încrezătoare în capacitatea Dacia de a menține vânzările la același nivel ca până acum și, cu pătrunderea într-un nou segment, să le depășeașcă.

Prețurile pentru viitoarea gamă Dacia vor crește cu aproximativ o treime de-a lungul următorilor ani.

Articole similare

Dacia a lansat Logan Stepway în România

Robert Stan

Grupul auto format din PSA și FCA va purta numele STELLANTIS

Robert Stan

Noul A3 Sportback 45 TFSI e – mai sportiv și mai puternic

Andrada Arsenie

Leave a Comment