AUTOpro
Industrie Stiri

Mercedes-Benz se repoziționează pe piața automobilelor de lux

Producătorul auto german Daimler va reduce costurile fixe, capitalul și cheltuielile de cercetare și dezvoltare la Mercedes-Benz ca parte a unei strategii de revizuire pentru a repoziționa Mercedes-Benz pe piața auto de lux.

Potrivit Reuters, Daimler a declarat că va reduce costurile fixe, capitalul și cheltuielile de cercetare și dezvoltare cu mai mult de 20% până în 2025, comparativ cu nivelurile din 2019, ca parte a unei strategii de revizuire a brandului Mercedes-Benz.

Prin această mișcare, Mercedes-Benz, în prezent cel mai bine vândut brand de mașini premium din lume, va renunța la vechea strategie. Mai exact, în loc de a urmări volumul vânzărilor, compania se va concentra pe segmentele cele mai profitabile din industrie: limuzine și vehicule utilitare sport.

Ambiția companiei este de a obține o rentabilitate de două cifre a marjei de vânzare prin dublarea vânzărilor de mașini marca Maybach și creșterea vânzărilor derivatelor AMG și G-Wagon ale mărcii Mercedes, a spus Daimler.

Măsurile de reducere a costurilor includ eliminarea cutiilor de viteze manuale și reducerea varietății motoarelor cu ardere cu 70% până în 2030. Aproximativ 5.000 de angajați au fost de acord să accepte pensionare anticipată, a adăugat compania.

Pentru a citi articolul complet, apasa AICI

Articole similare

Conceptul Nissan Hyper Adventure prefigurează un viitor SUV electric (cu video)

Mihai Morcovescu

Daimler si Geely, parteneriat pentru noi motorizari hibride

Florin Amariei

OPEC+ se pregătește de creșterea producției de petrol

Florin Amariei

Leave a Comment