AUTOpro
Stiri

Les Echos îl citează pe Dan Vardie, fondatorul Autobest: Luca de Meo este „un geniu al marketingului”

Luca de Meo

Într-un articol dedicat sosirii la Renault a lui Luca de Meo, publicația franceză Les Echos a publicat opinile mai multor cunoscători ai industriei auto europene printre care Patrick Pélata, Jacques Aschenbroich, Dan Vardie sau Philippe Chain.

Noul director general al grupului Renault, Luca de Meo, care își va prelua funcția începând de mâine, a devenit cunoscut în industria auto după ce a reușit cu succes să relanseze noul Fiat 500 și a repus marca Seat pe unh trend ascendent.

„Luca de Meo are o mare afecțiune pentru Renault și a fost întotdeauna interesat de soarta acestei companii. Este dornic de provocări și întotdeauna convins că va reuși”, a declarat consultantul Philippe Chain, cel care a lucrat împreună cu Luca de Meo în cadrul Renault cu aproape 30 de ani în urmă.

Totodată, Dan Vardie, fondator al Autobest și președinte al AUTOpro, menționează pentru Les Echos că italianul care devine șef al grupului Renault „a fost cel mai tânăr director care a primit titlul «MANBEST» în cadrul premiilor Autobest din 2009. Conform lui Dan Vardie, care îl cunoaște pe de Meo de circa 20 de ani, acesta este „un adevărat geniu al marketingului”, el fiind artizanul repoziționării miticului Fiat 500 pe piață.„Așteptați-vă la anunțuri extrordinare din partea lui De Meo în următoarele 6 luni! ” mai consemnează cotidianul francez din declarația lui Dan Vardie

„Are o reputație foarte puternică. Are automobilul în sânge și cunoaște foarte bine industria. Este omul de care Renault avea nevoie”, a declarat și Jacques Aschenbroich, CEO al Valeo.

În același timp, Patrick Pélata, fostul număr doi din grupul Renault consideră că Luca de Meo a făcut „o treabă imensă la Seat. Marca își găsea cu greu locul în grupul Volkswagen. A știut că îi poate da un plus de caracter țintind cumpărătorii tineri prin Cupra”. Tocmai de aceea, Volkswagen i-a încredințat dezvoltarea unei dintre platformele electrice ale grupului ceeea ce reprezintă „o imensă dovadă de încredere a grupului german care are reputația de a fi foarte strict”, a încheiat Pelata.

Articole similare

Mașinile autonome fără șofer Baidu devin realitate în Beijing

Filip Sîrbu

Volkswagen a început producția electricului ID.7 la uzina din Emden

Mihai Morcovescu

Fisker Ronin, decapotabila cu emisii zero și autonomie de peste 900 km, debutează pe 3 august

Mihai Morcovescu

Leave a Comment