AUTOpro
AUTO pro Exclusiv Connected Interviuri

EXCLUSIVITATE: “În noul M-Byte, noi transferăm capacitățile unui smartphone pe un display uriaș de 42 inch”. Interviu Andreas Schaaf, CCO Byton

Chiar dacă nu ne-am putut întâlni la Salonul Auto de la Geneva, AUTOpro a discutat cu cei de la Byton despre noul M-Byte, un SUV electric care promite o cu totul altă experiență de conectivitate.

Vorbind despre experiența digitală, mulți producători de mașini tradiționale oferă sisteme de navigație build-in, complet inutile, pentru că oamenii se bazează pe aplicațiile telefonului mobil, Waze și Google Maps, pentru navigație. Cum veți transfera această nouă abordare la bordul lui M-Byte? Pentru că nu mai este neapărat nevoia de a ști ruta pe unde mergi, ci de traseul pe care poți evita blocajele din trafic. Cum va fi interacțiunea digitală între smartphone și sistemul lui M-Byte, dacă ar fi să duceți și mai departe conexiunea din telefon și mașină?

Este vorba despre cine furnizează datele, nu trebuie să reinventăm nimic, ci să colaborăm. De exemplu, în China, avem un acord cu Baidu, le folosim hărțile. În Europa avem mai mulți parteneri cu care suntem în discuții, nu am luat încă o decizie, dar în mod sigur va fi un partener de calibru. În ceea ce privește modalitatea de afișare, știm deja că smartphone-ul este foarte complex, poți face cam orice cu el, dar are un display mic și cred că este chiar periculos pentru șoferi să-l folosească pentru navigație, în timp ce conduc. Ideea este să transferi capacitățile unui smartphone pe un display mult mai mare, toți cei care au experimentat acest lucru au spus că este o soluție mult mai bună de a folosi telefonul în mașină.

Deci se vor putea transfera anumite date și aplicații din telefon în sistemul mașinii?

Exact, muzică, Spotify, apeluri, apeluri video pentru conferințe și alte vor putea fi transferate pe display-ul mașinii, unde sunt mai ușor și mai sigur de operat. Încercăm să oferim exact aceeași experiență pe care o ai atunci când folosești telefonul, doar că pe un display mult mai mare, la bordul mașinii. Nu este doar un sistem de mirroring! Vom avea aplicații integrate la bord, pentru o experiență digitală completă, aplicații gestionate de un sistem de operare pentru care vom oferi, constant, update-uri, exact ca la telefon. Noi vrem să oferim clienților experiența M-Byte, care să le permită să nu mai scoată telefonul din buzunar.

Articole similare

Interviu în Exclusivitate națională cu Mate Rimac, noul Elon Musk al Europei

Darius Pana

Guillame Couzy, Peugeot: „Avem o gamă absolut incredibilă, cea mai tânără pe care am avut-o vreodată”

Stan Robert

Citroen C5 Aircross Hybrid – sublimul neconvențional

Filip Sîrbu

Leave a Comment